HTML

(Hold(fény)tenger)

Friss topikok

  • astegi: Déltől vizsgázom, az esélytelenek nyugalmával indulok neki, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle... B... (2011.01.11. 08:24) felbukkanás
  • astegi: Most te mesélj! :) (2010.12.28. 23:31) ?
  • astegi: Boldog Karácsonyt! :) (2010.12.24. 10:10) vizs
  • astegi: Te is eltűntél! :) (2010.11.12. 02:45) lelkem mélyén...
  • tolvajhold (törölt): hát, pedig "erre" is jók a barátok. (2009.10.25. 16:32) vissza-előre nézős

Linkblog

sűrűsödik

2012.02.17. 12:42 :: Holdraforgóvirág

Nem tudom mit csináljak Zsiványszeművel. Ha úgy segítek neki, ahhogyan ő szeretné, akkor csak rosszabbra fordulnak a dolgok. Ha úgy, ahogy én szerretnék, akkor meg nem szerzi meg az új hölgyikét. És csak remélni merem, hogy tényleg nem emlékszik a szerda estére, amikor meg akart csókolni. És a fejemet verem a falba, hogy nem hagytam. Igen, ez volt az okos döntés és büszke vagyok magamra, hogy nem tinipicsa módjára döntöttem. Olyan hangja van, hogy a nők maguk alá folynak tőle, úgy tud nézni, hogy attól könnybe lábad az ember lányának a szeme, hogy "Igen, engem néz, nem igaz!". De én nem akarok belefolyni a társasági szokásba, hogy kézről kézre, bréről brére adják a lányokat. Nem akarokk mindenki volt barrátnője lenni, sem azt, hogy azért haragudjanak, hogy kivel járok és kivel nem, ki ki után következik. És egyáltalán, barátként akarom kigyógyítani a szakítás sebeiből. Nem akarok vígaszdíj lenni, hanem AAA díj (de nem biztos, hogy neki).

Egyáltalán...kell nekem most párkapcsolat? Nem hinném. Úgyhogy maradjon a barátság az alkohol jótékony memória-törlő hatásával fűszerezve.... 

Szólj hozzá!

Címkék: beszámolós

A bejegyzés trackback címe:

https://holdraforgovirag.blog.hu/api/trackback/id/tr304123445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása